--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
gerçekten doğru medya çok konuştu bu maç için..ama bizim rakip fb değil alttaki sradakiler..
__________________
Aşkına var mı çare,
Gönlümde bunca yare,
Sızlıyor senin uğruna...
Renklerine kurbanım,
Bayrağına hayranım,
Canım Sivasspor'um...
|