--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
Zaten Savaş Ay gelince içimden dedim "Tamamdır Bizim İş" ... Gerçekten de bir haftadır koparmadığı yaygara kalmayan Fener basını maç sonunda bizi yerin dibine sokma yarışına girdi. Şimdi tekrar görmezden gelecekler. İnşallah bu bize ders olur.
|