SİVASSPOR İÇİN ŞİMDİ BİRLİK ZAMANI
Sivassporumuzu puan alsada kaybetsede yanında olup destek olmalıyız çünkü taraftarlık buna denir fenerbahçe karşısında puan kaybetsede o takım bizim takımımız taraftarlık kötü günde de ii günde de takımının yanında olmaktır şimdi kötü günde de yanında olalım puan kaybettiğinde de yanında olcakmıyız sizin mesajlarınızı bekliyoruz ne diyorsunuz bu konuda
|