Tekil Mesaj Gösterimi
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 12:13   #29
B.Demirci
Yiğido
 
B.Demirci - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.08.2005
Mesajlar: 355
Thanks: 34
125 Mesajına 220 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 B.Demirci ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Meczupluk bir hastalıktır. Dışarı çıkıyorsun soruyorsun her 4 kişiden üçü bir İstanbul takımı tutuyor. Nedeni 100 yıldır bu insanlara yapılan bir dayatma. Şartlanmışız bir İstanbul takımı tutmaya. Şu siteye yorum yazan insanlar hala diyorki biz büyük bir takıma yenildik diye. Yapmayın etmeyin kurtulun şu meczupluktan. Bu İstanbul takımlarını baştacı eden sizlersiniz. Çekin desteğinizi bakalım neymiş bunlar bir görelim. Formalarını satınalırsınız, maçlarına gidersiniz, bunları haber yapan gazeteleri kapış kapış alırsınız. Külüplere üye olursunuz. Soruyorum size sizin İstanbul takımlarıyla ne göbek bağınız var. Babanız mı İstanbullu Ananızmı? Şartlanmış beyinler bunları büyük gösteriyor. Adamlar 20-25 milyon tarftardan bahsediyor. 20x3= 60 milyon taraftar. Türkiyede bukadar İstanbullu mu var. Kafanızdaki örümcekleri atın bir kenara. Onlardaki bu şişirilmiş balon benliklerinin nedeni sizlersiniz. Sivasspor evet yenildi Konyayada yenildi, Ankarasporada ne olmuş yani varsın Fenere de yenilsin. Büyük kulüp dünya çapında starları varmış vs. laflarını hiç olmazsa bu siteden yapmayın. Burası YİĞİDOLARIN sitesi. Gidin reklamınızı başka yerde yapın. Bu kadar..
B.Demirci isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla