Tekil Mesaj Gösterimi
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 02.02.2008, 01:03   #49
sivasli215
Usta Yiğido
 
sivasli215 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.11.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1.497
Thanks: 94
299 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 841 sivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

öncelikle güzel tesbitler yaptığın için tskler kardeş
ben konuyu farklı bir boyuta cekmek istiyorum şimdi!!!
fenerbahce sivasa gelmeden önce sivasın en cok neyinden çekiniyordu???????????????????
lig lideri olmasından mı?
kendi sahasında hiç yenilmemiş olmasından mı?
bülent hocanın fenerbahceyi çok iyi tanımasından mı?
...
hayır!!!
sivasın ikliminden çekiniyordu tabiki!
daha 2 hafta önce orada mac yapan bir trabzonsporlu futbolcunun soğuk karsısındaki sıkıntısını tüm türkiye gibi fenerlilerde gördüler değil mi?
bu fener değil mi fortis kupası için gittiği antalyada aynı zamanda tatil yaparak sivas macına hazırlanan???
eeeee biz ne yaptık bu fenere??
rakip takımı aman nasıl ağırlarız,nasıl hoşnut ederiz diye ne yazıkki girmediğimiz çuval kalmadı!
medyanın tesisleri otel gibi kullanmasını da gectim ama en önemlisi ve beni üzen o stadın neden günler öncesinden brandalarla kapatıldığıdır????
fener zaten teknik oyunculardan kurulu,onların oyununu biz bozamazsak stadın fiziki koşulları bozmalıydı ama biz onu düşünemedik ya da düşünmek istemedik!!!!
şimdi suçlu arayıp duruyoruz,boşverin artık olan oldu bir kere...
geçmişe bakıp hayıflanmaktansa önümüze bakıp nasıl ligin sonuna kadar aynı tempoyu yakalarızı düşünmek önemli...
umarım bir dah böyle hatalar yapmayız....
hoşçakalın....
sivasli215 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla