Konu
:
AVATARLAR...
Tekil Mesaj Gösterimi
05.08.2005, 11:37
#
56
GuNaY
Gast
Mesajlar: n/a
Alıntı:
ultraSivas_58
Nickli Üyeden Alıntı
YENİDENİ YÜKLEMEK LAZIM ...NEYSE BU SEFER ADANA YA MAÇA GİTTİĞİMİZDE YAŞAR NURİ ÖZTÜRK'ÜGÖRMÜŞTÜM ONUNLA BİR RESMİM VAR BU SEFER ONU YÜKLÜYÜM...SEVAPTIR..
NEDE OLSA HOCA
seni bozmasın onur :d :d :d
GuNaY