--->: TECRÜBE PUANI
HADİ TECRÜBEYİ ANLADIK TA ACEMİ USTA NE BİLİM VS NE OLUYOO YAA BENCE BUNU KALDIRMALARI GEREK HERKESE YİĞİDO DENSE NE OLUR .ÖRNEĞİN BANA ACEMİ YİĞİDO DİYOO 41 YAŞINDAYIM SÜPERLİG DE GİTMEDİĞİM MAÇ YOK BAZI DEPLASMANLAR DAHİL,A KATAGORİSİ 2 LİG 3 LİG MAZERETİM OLMADAN HİÇ BİR MAÇI KAÇIRMADIM.BANA ACEMİ YİĞİDO DİYECEKLER YOK ÖLE YAĞMA KUSURA BAKMASINLAR.BEN ACEMİ YİĞİDO DEĞİLİM YİĞİDOYUM OKADAR TŞK.
|