Alıntı:
|
kaplan44 Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar Malatya Seyircisi Bayaği çoktu Iki Katina Yakin.hiç Yan Kivirmayin.
Ayrica Sivasi çok Beğendim Güzel Takim Olmuş Allah Var.çok Can Yakar Bu Sivas.
Ama Yinede Büyük Taraftar Malatyada.
|
gardaş geldiğiniz çook sağolun valla ne diyim 1 dene genceceik gardaşıma yasık oldu valla ...ha ha ha ha ha ha türkiyenin DElikanlı kenti sivAs