SİVASSPOR'U GERÇEKTEN SEVEN TÜM YİĞİDOARA DUYURULUR...SÜPER LİG TARİHİMİZİN İLK DEPLASMAN MAÇI OLAN ANTEP MAÇIYLA BAŞLIYOR KİLOMTERE SAATİNİ ÇEVİRMEYE BAŞLIYOZ ..GEÇEN YIL Kİ REKORUMUZ OLAN 22 BİN KİLOMETREYİ YÜZÜMÜZÜN AKIYLA KAT ETTİK ...BUNDAN SONRA DA KAT ETMEYE DEVAM EDECEĞİZ..YÜREĞİNDE SİVASSPOR SEVGİSİ OLAN HER ŞEY SİVASSPOR İÇİN DİYEN TÜM YİĞİDOLARI BU MAÇA BEKLİYOR ...ADANA'DA BULUŞMAYI TEMENNİ EDİYORUZ..
[size=3]KİMSEYİ BASAMAK OLARAK KULLANMADIK ,KİMSEYE DE BASAMAK OLMAYACAĞIZ...YIKILMADIK AYAKTAYIZ..[/size]
|