Tekil Mesaj Gösterimi
--->: sivas/ank. maç fotoları..
Alt 19.04.2008, 17:13   #7
muhsin koçak
Usta Yiğido
 
muhsin koçak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Mesajlar: 1.875
Thanks: 363
416 Mesajına 603 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 881 muhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: sivas/ank. maç fotoları..

Alıntı:
yigiter187 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
değerli kardeşlerim maçtan çektiğim resimleri ekleyeceğim lakin bir iki mevzuya değinmek isterim..

1-sahada şampiyonluğa oynayan,evindeki sondan ikinci maçını oynayan bir takım...ve tribünlerde büyük boşluklar...daha ne yapsın bu takım..kendi uzay ligini kursun da o ligdemi şampiyonluğa oynasın.bir sivaslı için cumartesi gününü maçla değerlendirmekten başka güzel ne olabilir ki..4 eylüldeki tüm maçlra(-25 deki trabzon maçı dahil) gelen hataylı dostum kadar sivaslılığınız yoksa..yazıklar olsun diyelim sivaslılığımıza..

2-yönetime bir teklifim var...bundan sonra bilet alırken alan kişiye sorulsun maçı oturarak mı yoksa ayakta mı izleyecen diye...oturanları altlara,ayakta duracajkları üst koltujlara yerleştirsinler...aksi takdirde "seni mi yoksa maçı mı izleyecez diyen idiotlara tahammülüm kalmıyor..tiksiniyorum...

3-maça kundaktai bebeğinin bile getirlimesi..stata pek çok çocuğu görmem çok güzeldi..

4-sivassporun maşç sonu tribünlere zorlayarak,gönülsüzce gelmesi de hiç hoş değil..unutmayın sivası da sivassporu da bu insanlara borçlusnuz..taraftarı kendize küstürüseniz...yazık olur bunca emeğe..

diyerek resimleri eklemeye başlıyorum...
söylediklerinin her kelimesine katılıyorum,hatta az bile söylemişsin,bana kalırsa bu seyirci;ne bu takıma layık nede bu süperliğe.
muhsin koçak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda muhsin koçak'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...