Tekil Mesaj Gösterimi
3 FİNAL MAÇIMIZ KALDI
Alt 19.04.2008, 18:12   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart 3 FİNAL MAÇIMIZ KALDI



Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz, ''3 final karşılaşmamız kaldı. Bu maçlardan da en iyi sonuçlarla ayrılıp hedeflerimize ulaşmak istiyoruz'' dedi.

Otyakmaz, 2-1 galip ayrıldıkları Ankaraspor maçının ardından yaptığı açıklamada, maçtan 3 puanla ayrıldıkları için mutlu olduklarını ifade etti.

Ankaraspor maçının, hedeflerine ulaşma yolunda çok önemli bir viraj olduğunu vurgulayan Otyakmaz, şöyle konuştu: ''Bizim için çok önemli bir maçtı. Bu maç, kalan 4 final karşılaşmamızdan biriydi. Puana ihtiyacı olan bir takımla mücadele ettik. Gerçekten futbolcularımız olağanüstü bir mücadele sergiledi. Çok da gol pozisyonuna girdik ama goller oyunun sonuna doğru geldi. Son dakikalarda yediğimiz golle biraz stres yaşadık. Ama neticede kazanmasını bildik. Galibiyeti taraftarlarımıza armağan ediyorum.''

Otyakmaz, takımının şampiyonluk iddiası ile ilgili soruya ise, ''3 final karşılaşmamız kaldı. İkisi deplasmanda, birisi ise Galatasaray ile iç sahada. Bu maçlardan da en iyi sonuçlarla ayrılıp hedeflerimize ulaşmak istiyoruz'' dedi. Basın sözcüsü Fikret Ünsal ise aldıkları bu galibiyetle şampiyonluk yolunda önemli bir avantaj sağladıklarını ifade ederek, takımın şampiyonluk şansının yüzde 50'ye yaklaştığını söyledi.

Kalan 3 maçlarını da kazanarak şampiyonluğa ulaşacaklarına inandığını belirten Ünsal, şampiyonluk yarışındaki rakiplerinin bu hafta ve kalan haftalarda puan kaybetmesini beklediklerini kaydetti.

Ankaraspor'un iyi bir ekip olduğunu ifade eden Ünsal, Ankara ekibinin ligde kalacağına inandığını söyledi. Sakatlığı nedeniyle Ankaraspor karşısında forma giyemeyen Abdurrahman Dereli ise takım arkadaşlarının iyi mücadele sergilediğini ve sahadan galip ayrıldıklarını söyledi.

Galibiyetle hedeflerine ulaşma yolunda önemli bir avantaj sağladıklarını belirten Dereli, kalan 3 maçı da kazanmayı hedeflediklerini kaydetti.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 8 Kullanıcı SivasSpor.Com'a Teşekkür Ediyor...