Konu
:
3 FİNAL MAÇIMIZ KALDI
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: 3 FİNAL MAÇIMIZ KALDI
19.04.2008, 18:37
#
5
mehmetyildiz58
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 14.01.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 544
Thanks: 247
126
Mesajına
219
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
728
--->: 3 FİNAL MAÇIMIZ KALDI
Sayın başkanım 3 değil sadece 1 maçımız kaldı oda 6s maçı çünki;
Diğer rakipleriiz 6s ye nazaran daha kolaylar
mehmetyildiz58
Açık Profil bilgileri
mehmetyildiz58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
mehmetyildiz58 - Daha Fazla Mesajını bul