-->: AMANSIZ TAKİP SÜRÜYOR
Artik her mac önemli. Benim tek endisem Fenerbahceynen ikili averajimizin kötü olmasi. Tabiki her takim icin maclar zorlu gececek ama Fb mutlaka 3 macin 2'sinde puan kaybetmesi lazim. Gs yi mutlaka yenmeliyiz o bizim icin kilit mac olacak, o macta Sampiyonluk ümitlerimizi insallah son haftaya tasiriz yada hatta ilan ederiz Sampiyonlugu. 3 macimizi alsak bile Sampiyon olmamiz belli degil. Sivassporumuz sampiyonlugu fazlasiyla hak etti, insallah hak yerinide bulur ama buralarada gelmek büyük basaridir. Tüm Sivasspor camiasini tebrik ediyorum ve gurur duyuyorum
|