Tekil Mesaj Gösterimi
--->: TARAFTAR ŞOKTA!!!
Alt 12.05.2008, 22:36   #46
Zulkarneyn58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Yaş: 44
Mesajlar: 18
Thanks: 0
3 Mesajına 3 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Zulkarneyn58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: TARAFTAR ŞOKTA!!!

Alıntı:
sulker48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
beyler kendi hatanızı fenerbahçemizin üstüne atmayın burası türkiye türkiyeninde tek büyüğü fenerbahçe ulu önder mustafa kemalde fenerbahçeliydi ve fb gsye samiyende çok kötü bir mücadele sonucunda yenildi gençleri zar zor yendi devler ligini garantiye aldı ts zaten fenerede sivasada kıcık gsye oftaş karşısında beraberlik yetiyordu ilk yarıda 2 0 yaptı fenerde moral bozukluğu sakat futbolcular maç deplasmanda ts ile bizde 2 0 yenik kapattık bu duruma rağmen direkten dönen toplarımız oldu ofsayt gerekçesi ile verilmeyen goller oldu ts kalecisinin çıkardığı toplar oldu ha manisaya gelirsek adamlar ligden düşmüş moral çöküntüsü var maça motive olamamışlar bjkde büyük takım kendi sahasında seyircisi önünde farklı skorla kazanmak sorunda 10 dk 4 yaptı sonra durakladı maç 5 1 bitti yani ona buna suç atmayın sizin takımınız bu sene ligde kalmak içinde mücadele edebilirdi yani sizin takımınız bu sezon iyi işler yaptı gelecek senede avrupadada ligdede iyi işler yapabilecek kapasitesi var sivas başarılar bülent hocaya selam milas_liseligençfenerliler

yani atatürkün alet edilmediği bi bu mesele kalmıştı.
BJK stadında da en büyük bjk li diye atatürkün resmi var.

geçin gardaşım bu işleri allah aşkına.
savunacak gücü kalmayanlar kutsalları yanına almaya kalkar.
bu kadar aciz olmayın.

bi gün biri çıkıp fatih sultan mehmet Gs li idi.
diğeri hz. muhammed bizdendi falan diyecek ondan korkuyorum.

değerleri taraf yapmktan vazgeçin.
Zulkarneyn58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Zulkarneyn58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...