18.06.2008, 19:28
|
#3
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
|
--->: YENİ SEZONU BEKLERKEN
abimin yazdığı slogan çok hoşuma gitti ...
Alıntı:
|
Sivasspor a Tam destek, Hep destek sloganı ile mutlu günler.
|
__________________
Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin
yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
|
|
|