--->: Yasir Gençler'e imzayı attı!
Ben çok sevindim. Hiç olmazsa kurtulduk. Bence hiç kayıp değil. Onun yerine oynayacak çoook oyuncu var bizde.
Yaptığı davranışta hiç etik değilç. Bunca zamandır, o kadar besledik, adam en sonunda çekti gitti. Yasir'e de bu yakışır zaten. Onun Konyaspor maçlarında bilerek oynamamasını halen hazmedemiyorum ve unutamıyorum.
.
|