--->: SİVASSPOR`DA 6 İMZA
en iyisi bence faruk bayar.futbolu takip eden arkadaşlar bilir.istanbulspor da oynarken 3 büyükler istiyordu sonra sakatlıklardan kendini toplayamadı.ortasahanın solunda oynuyor
__________________
BUGÜN DEĞİL YARIN DA SİVASSPORLUYUZ...
|