Tekil Mesaj Gösterimi
--->: TARAFTAR MI OLSAK SEYİRCİ Mİ ?
Alt 11.07.2008, 22:35   #6
sivasli215
Usta Yiğido
 
sivasli215 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.11.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1.497
Thanks: 94
299 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 841 sivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: TARAFTAR MI OLSAK SEYİRCİ Mİ ?

Alıntı:
cücü baba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadaşlar yaşım itibarı ile şöyle geçmişe dalıp gittiğim zaman ne badirelerden geçipte bu takımın buralara geldiğini görünce inanın söyleyecek laf bulamıyorum eski SİVAS amatör takımının futbolcusu olarak bu günleri hayal bile edemezdik bu gün avrupa maçları oynuyoruz lig şampiyonluğundan bahsediyoruz kupa istiyoruz sizler çok şanslısınız bizler 3 büyükleri SİVAS'ta görmeyi bırakın medyadan ancak takip edebiliyorduk ama çok şükürki bu gün onlara kafa tutuyoruz şampiyon olmayı hedefliyoruz ben kendi adıma gururluyum onurluyum ve SİVAS SPORLUYUM...
katılıyorum size
sivasımızı buralara bizler getirdik ama önemli olan zirveye cıkarmak değil zirveden inmesini engelleyebilmek
inşallah o kupaları hep birlikte görürüz

en azından bir türkiye kupası neden olmasın??
__________________
havası sert,insanı mert diyarın evlatlarıyız;biz sivaslıyız!
sivasli215 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla