-->: --->: Sivasspor-Grbalj Maçından Görüntüler
Alıntı:
idhem Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar maça gidip tribünden fotoğraf çeken yokmu?
O atmosferi göstermek lazım cümle aleme.
|
http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=19701
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
|