Konu
:
''Yediğim goller yüzünden...''
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: ''Yediğim goller yüzünden...''
21.07.2008, 17:07
#
2
eyupk
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 05.04.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 2.315
Thanks: 7.168
809
Mesajına
1.915
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
945
--->: ''Yediğim goller yüzünden...''
Kafaya takmaya bile değmez güzel abim. Sen hata falan yapmadın. Önümüzdeki maçta inşallah hrıstıyanları darmadağın edeceğiz.
__________________
"MAÇ SATAN NAMUSUNU SATAR"
(MECNUN ODYAKMAZ)
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı eyupk'a Teşekkür Ediyor...
mysuskunx
,
XXCakir58
eyupk
Açık Profil bilgileri
eyupk nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
eyupk - Daha Fazla Mesajını bul