Tekil Mesaj Gösterimi
--->: ''Yediğim goller yüzünden...''
Alt 21.07.2008, 17:07   #2
eyupk
Usta Yiğido
 
eyupk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.04.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 2.315
Thanks: 7.168
809 Mesajına 1.915 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 945 eyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannt
Standart --->: ''Yediğim goller yüzünden...''

Kafaya takmaya bile değmez güzel abim. Sen hata falan yapmadın. Önümüzdeki maçta inşallah hrıstıyanları darmadağın edeceğiz.
__________________
"MAÇ SATAN NAMUSUNU SATAR" (MECNUN ODYAKMAZ)
eyupk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı eyupk'a Teşekkür Ediyor...