--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Bu gün maçı izleyinceye kadar maçı kazanabileceğimiz konusunda pek emin değildim.Nedeni ise hafta içi hocamız Bülent UYGUN'un gazetelerde yayınlanan açıklamalarıydı.(Geçen yılki başarıyı tekrarlamamız zor gözüküyor.)Yani bir takımın hocası böyle bir açıklama yaparsa haklı olarak taraftarda takımına güvenemez bende aynen bu düşüncelerle televizyon karşısına geçtim.Tabi bu düşüncenin oluşmasında biraz da Bursaspor'un son iki haftada 2 galibiyetle lige başlaması da etkili olmuştu.
Tabi maç başladığında ve 4.dakikada gelen gol ile takım üzerindeki düşüncem tamamen değişmişti.Geçen yıla göre takım daha diriydi ve maçı kazanma arzusundaydı.Bursapor'a gelince oynadığı oyunla geçen iki haftada iki galibiyeti nasıl almışlar ona şaşırdım.Hakem konusunda bazı arkadaşların yorumlarına katılmıyorum (Yanlı tutum)Ama bir kaç pozisyonda hata yaptı Mehmet YILDIZ'ın golünde hiç bir şey yoktu Ömer ERDOĞAN'ın pozisyonunda penaltıyı ve yine Mehmet YILDIZ'a gösterdiği kart yaptığı yanlışların başında geliyordu. Yine de maçı kazandığımız için mutluyuz.Aksi bir sonuç olsaydı şu anda o pozisyonlar için hakeme demediğimizi bırakmazdık.
Maçın yıldızlarına gelince Ben Bilica,Faruk,Mehmet'i çok beğendim. Esas doğrusunu söylemek gerekirse SİVASSPOR,skor avanajı kendinde iken geriye çekilmediği sürece Türkiye liginde hiç bir takıma yenilmez...
Tebrikler teşekkürler YİGİDOLAR...Böyle devam edin.....
__________________
TTK
|