04.09.2005, 13:35
|
#28
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
|
Alıntı:
|
GeCeVeMaVi58pRf Nickli Üyeden Alıntı
Dün Aksam Herkes Gördükü Milli Takimin En Kötü Yeri Sol Kanat ümit özat Milli Takimda Oynayacak Bir Futbolcu Değil Hayrettinin Takima Alinmasi Lazim Bence Eger Dün Hayrettin Olsaydi Romendala Adim Bile Attirmazdi...
|
Evet dün milli takmımızda kanatlar çok aksadı...Eğer ki dün Ümit Özatın yerine Hyrettin oynasaydı bencede çok başarılı olurdu...
|
|
|