Tekil Mesaj Gösterimi
--->: Harmancı: "Böyle hata olmaz"
Alt 22.09.2008, 23:31   #2
YuNuSPaSa58
Usta Yiğido
 
YuNuSPaSa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.09.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 1.111
Thanks: 384
344 Mesajına 494 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 833 YuNuSPaSa58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Harmancı: "Böyle hata olmaz"

Alıntı:
sensetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Harmancı: "Böyle hata olmaz"
Sivasspor ile Bursaspor arasında ligin 3. haftasında oynanan ve esame listesinde kurallara uyulmadığı gerekçesiyle inceleme altına alınan karşılaşma futbol camiasında tartışılmaya devam ediyor. Konuyla ilgili bir açıklamada bulanan Ankaragücü İdari Menajeri Hilmi Harmancı, Futbol Federasyonunun bu kararla büyük bir yanlış yaptığını söyledi.
Esame listesinin tam incelenmediğini söyleyen Harmancı sözlerini şöyle sürdürdü: "Sivasspor'un esame listesine bir kez baktığınız zaman İzzet Affetmez'i görüyorsunuz. Bu tür olaylar Federasyon'da Özcan Şepik'in olmamasından kaynaklanıyor. Bu ülke böyle acemilikleri kaldırmaz, Federasyon çalıştırdığı kişilere düzgün eğitimler vermeli. Kendi tarafından olanları Federasyon'da görevlendirmemeli. Her fırsatta kurumsallaşmayı ön plana çıkartan bir Federasyon'da böyle basit hatalar olmaz"dedi.

kaynak:sporx


bu röportaja yorum yapmıyacağım...
herşey ortada...

Aynen. ßazen Susmak en ßüyük cevaptır. Dimi Hacı
__________________
Ferhat qißi Dağın Döşünü Yarmammı Lazım..
YuNuSPaSa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı YuNuSPaSa58'a Teşekkür Ediyor...