Alıntı:
sensetik Nickli Üyeden Alıntı
Harmancı: "Böyle hata olmaz"
Sivasspor ile Bursaspor arasında ligin 3. haftasında oynanan ve esame listesinde kurallara uyulmadığı gerekçesiyle inceleme altına alınan karşılaşma futbol camiasında tartışılmaya devam ediyor. Konuyla ilgili bir açıklamada bulanan Ankaragücü İdari Menajeri Hilmi Harmancı, Futbol Federasyonunun bu kararla büyük bir yanlış yaptığını söyledi.
Esame listesinin tam incelenmediğini söyleyen Harmancı sözlerini şöyle sürdürdü: "Sivasspor'un esame listesine bir kez baktığınız zaman İzzet Affetmez'i görüyorsunuz. Bu tür olaylar Federasyon'da Özcan Şepik'in olmamasından kaynaklanıyor. Bu ülke böyle acemilikleri kaldırmaz, Federasyon çalıştırdığı kişilere düzgün eğitimler vermeli. Kendi tarafından olanları Federasyon'da görevlendirmemeli. Her fırsatta kurumsallaşmayı ön plana çıkartan bir Federasyon'da böyle basit hatalar olmaz"dedi.
kaynak:sporx
bu röportaja yorum yapmıyacağım...
herşey ortada...
|
Aynen. ßazen Susmak en ßüyük cevaptır. Dimi Hacı

