Tekil Mesaj Gösterimi
--->: Ayak Oyunları Bunlar
Alt 24.09.2008, 12:18   #23
tanju_58
Usta Yiğido
 
tanju_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.719
Thanks: 77
297 Mesajına 667 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 tanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Ayak Oyunları Bunlar

Alıntı:
karadavut58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
slm ben soyle dusundum yabiz cokmu salakiz her turlu oyunlari bizde oynuyorlar hoooop biz SIVAS liyiz asil onlar akilli olsunlar ha boyle yamuk isler bizi bozar gecen yili daha unutmadik ts macindaki sorunlari hakkimizi 3 ayda zor aldik bizim hakkimizi kimse yiyemez hakkimizi yiyen...... varya hem bu dunyada hem obur dunyada ..... aliriz neyse bozmayim agzimi kusura bakmayin haksizligin karsisinda deli oluyorum birde EY SIVAS LILAR BU ANADOLU DUSMANLARINI CATLATMAK BIZIM ELIMIZDE DOLDURALIM SU TURUBUNLERI HER MACTA HOPLIYA ZIPLIYA 90 DAKIKA HIC SUSMADAN GEREKENI YAPALIM INS BEN GURBETTEN YAZIYORUM AH ORDA OLSAM NELER YAPMAZDIMKI NEYSE SIZLERINDE YAPACANIZA INANARAK SAYGILARIMLA
abi geçen sene ts maçında 3 puan tsnin hakkıydı.ancak trabzonluların çıkardıkları olaylar hangi ülkede olursa olsun 3puan karşı takıma verilirdi.ordada o kural işlendi.ama yönetimimizin ozaman açıkladığı gibi o 3 puan içimize hiçbir zaman sinmedi.hatta ilk açıklamada maçın tarafsız sahada tekrar edileceği söylenmişti bizim yönetimimiz maçın trabzonda oynanmasını istiyoruz diye açıklama yapmıştı.

trabzonluların çoğu bunları bilmiyor veya bilmek istemiyorlar.haber yorumlarında herzaman sivas bizden 3 puanı çaldı diyorlar.ama yukarıda söylediklerimi bilseler çoğunun o düşünceden çıkacağını tahmin ediyorum...
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
tanju_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla