--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alıntı:
merkez_emre Nickli Üyeden Alıntı
valla yalan soylemeye gerek yok sezerı oldu olası futbolunu tarzını hiç sevmıyorum...ama bıde su var ne zaman macda eleştiri yapsam adam cıkıp gol atıyor yalancı cıkarıyor beni  gecen senede manısa macında cok soyleyım ama bızı son dakıkada ipden aldı...ne dıyelım boyle olacaksa ben elestırmeye devam ederim 
|
emre abi kızdın kızdın golü attırdın..
__________________
Herkes Bireyken Biz Sivassporluyuz Herkes Grupken Biz Sivassporluyuz .!
|