Tekil Mesaj Gösterimi
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 18:58   #4
uhud85
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 14.02.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 302
Thanks: 84
65 Mesajına 103 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 uhud85 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
uhud85 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 5 Kullanıcı uhud85'a Teşekkür Ediyor...