Alıntı:
uhud85 Nickli Üyeden Alıntı
Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
|
kardeş güzel bir konuya değinmişsinnn bu işler türkiyede seninn dediğin gibi gitmiyorr.
sezarın hakkı sezara verilmiyorr önce kamoyu oluşturacaksınn geçen sene trabzon maçında sonra çıkan beşiktaş trabzon maçı sonrası bursa.sivas maçı hangimiz tepkimizi federasyona bildirdikk.
hangi tv kanalını protosto için meal yağmuruna tuttukk hangi büyük maçta evimizde trübünleri doldurdukkk hala şehrimizde büyük takım sempatizanları varkenn nasıll bizden bahsedilmesini isterizz bu bizim hakkımızmı değill ne kadar köfte okadar ekmekk diyorr aslındaa ulusal basın medya amaaa biz hala anlamıyoruzz bir ist yalakalığı aldı başını gidiyorrrrr oysa bizim takımımıza gördünüz fener taraftarınınn ağzı açık kaldıı.
sözün kısasıı kendi öz değerlerimize sahip çıktığımızz günn istemeselerdee bizden bahsedeceklerrr yeterki sivaslıyım sivassporluyum diyen hemşerilerimizz sahte gülücüklerlee bize sırıtmasınn