Alıntı:
RECEP_YÜKSEL Nickli Üyeden Alıntı
Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin
yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara
yazacam
mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış
birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi
hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış
hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş
mehemt emmi kendinden emin bir şekilde
yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş
ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş
mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş
kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım
hep kötülük yaptım onun için ki onlar
benim hakkımda konuşmaz
eğerki ben onlara
SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ
ZİYAN EDERLERDİ
YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM
ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ
O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM
DEMİŞ!!!!!
|
usta çok güzel anlatmışsın ama bu olaydan anlam ve maana çıkartmak ta her insana nasib olmaz yanii !!!!!
mağaza halkımıza ve sivasımıza hayırlı olur inşallah.
artık stadda mağazamız da olduğuna göre lisanslı ürün alımları başlar inşallah !!!!!