selam
ne denek o bizler sivassporumuzun her zaman yanındayız işten kaçıp maça gittim bir dünya azar eşittim ama sivasıma canım feda bizler yaklaşık 20 kişilik grup ile destek vermeye gidiyoruz ali samiyen e sizide bekliyoruz he birde şunu söyliyeysivasspor güçlüyüz ve gururluyuz im maça gelip destek vermiyeceksen bağırmayacaksan hiç gelme
sivasspor güçlüyüz ve gururluyuz
|