-->: "Bir Alex'imiz Olsa Şampiyonduk"
Alex gibi bir kozumuz yok ama bizim en büyük gücümüz takım oyunu bir kişiye bağlı kalmıyoruz... Tabiiki Alex gibi bir oyuncumuz olsa çok daha farklı olurduk...
__________________
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
|