Tekil Mesaj Gösterimi
-->: "Bir Alex'imiz Olsa Şampiyonduk"
Alt 02.10.2008, 09:47   #2
FurkaN
Usta Yiğido
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1080 FurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: "Bir Alex'imiz Olsa Şampiyonduk"

Alex gibi bir kozumuz yok ama bizim en büyük gücümüz takım oyunu bir kişiye bağlı kalmıyoruz... Tabiiki Alex gibi bir oyuncumuz olsa çok daha farklı olurduk...
__________________
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla