20.10.2008, 11:57
|
#5
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
|
--->: Neşe Ve Hüzün
Belki biz yenmiş olabiliriz,Belki biz sevinçli olabiliriz ama Ankaragücünü çok üzdük 
Bir daha yaşanması ve üzülmemeleri dileğiyle !
|
|
|