Tekil Mesaj Gösterimi
--->: bülent hocanin tek resmi
Alt 08.11.2008, 23:50   #10
howsoonisnow3
Yiğido
 
howsoonisnow3 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2008
Mesajlar: 236
Thanks: 110
57 Mesajına 85 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 671 howsoonisnow3 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: bülent hocanin tek resmi

Alıntı:
üsküdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
OLMUYOR AMA BOYLE SİVAS TARAFTARININ ARASINDA GS LİDE VAR DIR OLMAZ AMA BOYLE GARDASLAR BASKA RESİM BULAMADINIZMI


ARKADAŞIM HEM SİVASLI HEM GALATASARAYLI OLUNMAZ BUNU İYİ BİL. YA SİVASLISINDIR YA GALATASARAYLI. SEN HERHALDE GSLİSİNKİ TEPKİ GÖSTERİYOSUN! BU RESME TEPKİ GÖSTERMEN BİLE SENİN SİVASSPORU GERÇEKTEN BENİMSEMEMİŞ OLMANI GÖSTERİR. BİZE NE Kİ; İSTER GS'YE, İSTER BJK'YE ATTIGI GOLUN RESMİ KOYULSUN BURAYA.BİZİ ALAKADAR ETMEZ, BİZİM İÇİN TEK VE EN ÖNEMLİ ŞEY SİVASSPOR!
TAKIMIMIZA SINIRSIZ DESTEK VERECEĞİMİZE "HEM GS'Yİ HEM DE SİVASSPORU TUTUYORUM" GİBİ SAÇMA SAPAN GÖRÜŞ BİLDİREN KİŞİLER VAR. BU KİŞİLERİ TASVİP ETMİYORUZ.
ARKADAŞIM YA SADECE SİVASSPORLUSUNDUR YA DA DEĞİLSİNDİR!

DELİKANLI ADAMIN TUTTUĞU TAKIM NÜFUS KAĞIDINDA YAZAR!

BU FORUM DA SADECE SİVASSPORU DESTEKLEYENLERİN FORUMU! SİVASSPORDAN BAŞKA TAKIMI TUTTUĞUNU İDDİA EDENLER, DÜŞÜNCELERİNİ MİSAFİR TARAFTARLAR BÖLÜMÜNE YAZSIN!
howsoonisnow3 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı howsoonisnow3'a Teşekkür Ediyor...