Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Ardından....
Alt 21.12.2008, 19:59   #14
xremix
Yiğido
 
xremix - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.12.2006
Yaş: 76
Mesajlar: 336
Thanks: 724
100 Mesajına 186 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 747 xremix Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Maçın Ardından....

BLİCA BİR ŞAVAŞCI GİBİ,HERVE TUM SAHANIN HER YERİNDE ,MUSA VE MUHAMMEDİN GOLLERİ MAÇI ALDIK,AMA SİVASSPORUM FUTBOLDAN UZAKTI ,HER ŞEYE RAĞMEN LİDERİZ ,EKSİKLİKLİKLERİMİZİ GİDERİP ŞAMPİYON OLURUZ,BÜLENT HOCA MAÇTA TARAFTARIN YANINA GELMEMEK İLE NE YAPIYOR BİLMEM AMA BENDE ANTİPATİ UYANDIRDI...
xremix isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla