Alıntı:
|
karakule58 Nickli Üyeden Alıntı
bence sivaslılar trabzonlulara göre nufus olarak fazla ...ama yarınki maçta trabzonlular bizden fazla olacak çünkğü onların istanbulda ilk maçları....
|
yanlış bi tez senin ki. sadece ilşk maçlar daha kalabalık olur diye bişey yoktur. en azından bizim için bu böyle. en basit örnek geçen sezon istanbulspor- trabzonspor maçı( son maçtı ) . ama son maç olmasına rağmen 50 bin kişiydik . demekki ilk maç yada son maç pek önemli değil.