Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 16.09.2005, 12:04   #21
heryerdeyiz61
YASAKLI ÜYE
 
heryerdeyiz61 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.09.2005
Mesajlar: 80
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 heryerdeyiz61 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Alıntı:
karakule58 Nickli Üyeden Alıntı
bence sivaslılar trabzonlulara göre nufus olarak fazla ...ama yarınki maçta trabzonlular bizden fazla olacak çünkğü onların istanbulda ilk maçları....
yanlış bi tez senin ki. sadece ilşk maçlar daha kalabalık olur diye bişey yoktur. en azından bizim için bu böyle. en basit örnek geçen sezon istanbulspor- trabzonspor maçı( son maçtı ) . ama son maç olmasına rağmen 50 bin kişiydik . demekki ilk maç yada son maç pek önemli değil.
heryerdeyiz61 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla