Alıntı:
mehmetyildiz58 Nickli Üyeden Alıntı
Yaw ben Aydın YILMAZ ı çok sewiyorum oyun tekniği,karizması herşeyi aynı Musa Aydın a benziyor.Bu arada GS de de ''7'' numaralı formayı giyiyor.Bir anlamda 2.Musa Sivasta diyebiliriz.. 
|
insallah kardes bende aydın'ın oyun anlayısını ve kendisini sewiyorum sivas'a gelirse iyi olur bencee
bu arada memhet yıldız x sivasspor yazmıssın memhet'İ düzelt istersen...