Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Hollanda ?
Alt 13.01.2009, 17:55   #10
YatodaSin
YASAKLI ÜYE
 
YatodaSin - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 37
Mesajlar: 695
Thanks: 2
22 Mesajına 43 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 YatodaSin ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Neden Hollanda ?

Alıntı:
furky.b Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
1 milyon nufuslu hollandami ?:S Yaniliyorsunuz..

Ben Hollandada Oturuyorum..

Nufusu 17 milyona dayanmis..

Hollanda 1988 yilinda avrupa sampiyonu olmustur.simdiki nufusu 17 milyonsa
ozaman belki 15 di.

Hem bülent hoca yeteneklerden bahsediyor.
YatodaSin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla