Konu
:
Neden Hollanda ?
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Hollanda ?
13.01.2009, 18:17
#
12
Stephan Battal
Yiğido
Üyelik Tarihi: 23.10.2008
Mesajlar: 301
Thanks: 28
54
Mesajına
67
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
676
Cevap: Neden Hollanda ?
EVET KATILIYORUM BULENT HOCANIN DUSUNCELERINE BUNLAR GERCEKTEN OLMASI GEREKENLER YERINDE VE HAKLI TEKLIFLER BUNLAR INSALLAH HAYATA GECER
Stephan Battal
Açık Profil bilgileri
Stephan Battal nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Stephan Battal - Daha Fazla Mesajını bul