Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Hollanda ?
Alt 13.01.2009, 18:17   #12
Stephan Battal
Yiğido
 
Stephan Battal - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.10.2008
Mesajlar: 301
Thanks: 28
54 Mesajına 67 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 676 Stephan Battal FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Neden Hollanda ?

EVET KATILIYORUM BULENT HOCANIN DUSUNCELERINE BUNLAR GERCEKTEN OLMASI GEREKENLER YERINDE VE HAKLI TEKLIFLER BUNLAR INSALLAH HAYATA GECER
Stephan Battal isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla