Konu
:
Neden Hollanda ?
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Hollanda ?
13.01.2009, 20:32
#
13
muhsin koçak
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Mesajlar: 1.875
Thanks: 363
416
Mesajına
603
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
881
Cevap: Neden Hollanda ?
"1 milyon nüfuslu Hollanda'' derken acaba o kadar sporcu mu var demek istedi bülent hoca?
muhsin koçak
Açık Profil bilgileri
muhsin koçak nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
muhsin koçak - Daha Fazla Mesajını bul