Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Hollanda ?
Alt 13.01.2009, 21:57   #18
eyuphulagu
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466 Mesajına 3.580 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 951 eyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOKeyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Neden Hollanda ?

Sivassporu zirvede görmek hepimizi çok mutlu ediyor.Ama bence takımımızın şampiyonluğu kadar uzun yıllar boyunca süper ligde mücadele edip sonra da sürekli zirveye oynayan bir takım ortaya çıkarmak da önemli olmalıdır.Dünyada birkaçyıl şampiyonluğa oynayan hatta şampiyon olan sonra iddiasını kaybeden daha sonraları da küme düşen çok sayıda takım var.Onun için ayağımızı yer sağlam basmamız gerekiyor.
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla