Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
Alt 15.01.2009, 07:56   #54
D_Mrsic
Acemi Yiğido
 
D_Mrsic - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.07.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 170
Thanks: 9
41 Mesajına 121 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 745 D_Mrsic Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..

Sayfa Aydın sayfası ama nıeyse umıt karanla mehmet yıldız tartısılmıs. bu konuda tabıkı hemserılerım haklıda. neyse konuyla ılgılı fıkrıme geleyım. aydın yılmaz son 3 senedır ılerde cok buyuk yıldız olck telkınlerıyle basınımızın(ozellıkle gs basının) sısırmesınden baska bısı dııldır. sahsen lıgımızde aydından daha ıı daha teknık okadar futbolcu varkı. tek artısı aydının gs alt yapısında yetısıp gs lobısı tarafından kollanmasıdır.. haberdekı resmıne bıle 3 sene once konyaya son dakıkada attıgı gol.. son 2 senedır baska bır ıcraatı baska bır goze batısı varda benmı hatırlamıyorum. yoksa son 3 sezondur sadece konya macında oynadıgı futbollamı akıllarda kalmıs. ayrıca gecen sene ıstanbul buyuk sehıre verılmedımı.. kendılerıne karsı kapalı savunma yapılmayan ... yeterınce acık alan bulabılcegı bır takımda bıle nedense goze batmamıs bır futbolcu gecen sene kotu dedıgımız ıbrahım akın bıle aydından daha cok goze battı.. gelmemesıne sevınırım cunku gecen sene ist.beledıye-gs macında bılerek nasıl oynadıgını topu kaptırarak ne kadar guzel goller yedırdıgını gayet ıyı hatırlıorum. oyuzden ınsallah gelmez....
D_Mrsic isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla