Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 24.01.2009, 19:44   #70
elleshar
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2008
Mesajlar: 156
Thanks: 39
9 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 elleshar FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
Cley Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Küfürden atıldı diyor hakem. buza vurmasıyla ilgisi yok.
staddan izlediysen farkedememiş olabilirsin ama o görüntüleri defalarca döndürdüler fakat kendi kendine söylenmesinden başka bir şey görmedim buza vurduktan sonra hakemin yüzüne su geliyor hemen ardından orta hakeme uyarı yapıyor o zamana kadar küfürü duymamış veya duyduysada insanlık hali diye düşünmüş insan noluyoda bir anda orta hakemi uyarma gereği duyuyor.bana kalırsa küfür ettiysede bir refleksdir bu ülkede roberto carlos hakemin kafasına top atıp sadece sarı kartla cezalandırılırken ümitin bir anda refleks olarak söylediği bir şeyi direk kırmızıyla cezalandırmak yanlış hepimiz insanız bi an için yere düşücek gibi olsak ağzımızdan istemeden olsada küfür çıkabiliyor orda oynayanlarda robot değil o açıdan bakmak lazım olaya
elleshar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır