Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Ardından
Alt 27.01.2009, 23:40   #23
vandergun
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 27.01.2009
Mesajlar: 1
Thanks: 0
1 Mesajına 3 kere Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 vandergun FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçın Ardından

herkese iyi geceler, bugun itibariyle bir galatasaray taraftarı olarak sizlerden özür dilemek; galatasarayı turkiye futbol federasyonu ve uefa ya şikayet ettiğimi bildirmek için buradayım. sizin gibi insanlığa en yakınlara bu tavırları gösterenler ırakın galatasaraylı olsun; ailemden olsa affedemem. bugün olanları 3-5 çapulcuya mal etmek mumkun değildir; bu terbiyesizliğe senelerce göz yummak bizi bugünlere getirmiştir.

en büyük sivasspor.
vandergun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı vandergun'a Teşekkür Ediyor...