Cevap: Maçın Ardından
herkese iyi geceler, bugun itibariyle bir galatasaray taraftarı olarak sizlerden özür dilemek; galatasarayı turkiye futbol federasyonu ve uefa ya şikayet ettiğimi bildirmek için buradayım. sizin gibi insanlığa en yakınlara bu tavırları gösterenler ırakın galatasaraylı olsun; ailemden olsa affedemem. bugün olanları 3-5 çapulcuya mal etmek mumkun değildir; bu terbiyesizliğe senelerce göz yummak bizi bugünlere getirmiştir.
en büyük sivasspor.
|