Cevap: Çeyrek Finalde G.Saray'ı eleyebilirmiyiz?
kesinlikle yari finaldeyiz insallahhh....butun avantajlar bizde gs nin isi cok zor...
__________________
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorumDurun kapanmayın pencerelerimGüneşimi kapatmayınBeton çok soğuk, üşüyorum...(F)(F)(F)
|