Cevap: Çeyrek Finalde G.Saray'ı eleyebilirmiyiz?
Bu gs'nin neresi büyük anlamadım sahada bir numaralarını göremedik.özellikle kupa maçında adamlar çirkefliğin kitabını yazdı.şu fair paly ligi yerine çirkeflik ligi kurulsa gs her sene birinci olur.
Ama saha dışında güçlü adamlar ağlama ve bahane üretmedede çok büyükler.bunların büyüklüğü böyleyse biz küçük kalalım onurlu ve şerefli bir şekilde.
Bu hafatki maçıda rahat alırız bence.İnşallah 1-0 veya 2-0
|