Konu: Tek Grup!!!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Tek Grup!!!
Alt 14.02.2009, 21:18   #21
redelgae
Yeni Yiğido
 
redelgae - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2006
Mesajlar: 42
Thanks: 17
5 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 724 redelgae Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Tek Grup!!!

Alıntı:
tanju_58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sivassporumuzu stadlarda daha etkili motive edebilmek için daha iyi destek çıkılabilmesi için güçlü bir taraftar grubuna ihtiyaç vardır.Taraftarlık konusunda Sivasımızın nekadar geride olduğunu herkes dile getiriyor.

Takımımızın buralara gelmesinde birlik beraberliğin payı çok büyüktür.Bu şampiyonluk yolunda zorlu 15 hafta kala trübünlerimizinde kendini derleyip toparlaması gerekiyor.Stadda tek bir vicut gibi olunması gerekiyor yeterli desteği ve ateşi takıma yansıtmak için.

Buradan tüm gruplara sesleniyorum.Gelin tek bir vicut olalım.Tek bir grup altında toplanalım.Grbumumuzun adıda Sivaslının lakabı olan YİĞİDOLAR olsun...
BRAVO..... AYNEN BÖYLE OLMALI .... BİR TEK SİVAS BİR TEK SİVASSPOR VAR .....
redelgae isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla