Konu: Tek Grup!!!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Tek Grup!!!
Alt 19.02.2009, 00:26   #24
dede58
Yiğido
 
dede58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 38
Mesajlar: 413
Thanks: 347
123 Mesajına 236 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 dede58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Tek Grup!!!

Sorun aslında nerede biliyor musunuz? Sorun bu taraftar gruplarını grup sayanlarda... Yani bizlerde... Madem bunlar sivasın geleceğini düşünmüyorlar ve adları şanları belli değil. O zaman ne yapılması gerekiyor? Herkes elini taşının altına koyacak ve bu birlikteliği neden istediğimiz düşüncesiyle bozulmayacak bir taraftar kitlesi oluşturmak lazım. Hem onlarda birbirlerini yemeye dursunlar... Koskocaman Sivassporumun yanında bu üç becereksiz taraftar grubu kendisini ne zannediyor... :@
__________________
ATATÜRK' ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ, BİR DUVAR SÜSÜ DEĞİL; BİR ERKEN UYARI SİSTEMİDİR.
dede58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda dede58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...