Cevap: Şimdi ferahladınız mı?
Burda doğup, burda doyup buradan rızkını temin eden kendini bilmez içimizdeki İrlandalı'lar...! olduğu müddetçe bizim, kabahati başka yerlerde aramamıza gerek yok.
Karşılaşma sonrası "nasılda yendik" diyecek kadar alçalanlar olduğu müddetçe, dış güçlere gerek yok. Biz daha içimizi temizleyemedik. 5. büyük olma yolunda ilerlemeye çalışırken, gidin 4. büyük takım taraftarlarının bulunduğu mekana, ne başka takım renklerine ne de taraftarlarına rastlayabilirsiniz. Varsa dahi başka takım taraftarı, kendi dünyalarında kısır döngü içerisinde paylaşmaktadır.
Kale içerden fethedilmekte, önce içimizi temizleyelim, sonrası kolay...
Ulusal basınımızın çoğunluğunun, nemalandığı yere aleyhte yazamayacağını biliyoruz sevgili dostum Yiğit...
|