Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Şimdi ferahladınız mı?
Alt 02.03.2009, 10:32   #4
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Şimdi ferahladınız mı?

eline koluna yüregine saglik Abdullah abi
bu satilmis medya arasinda senin gibileri görmek bizi cok mutlu ediyor
herkes Ist. Takimlarnin kollamasini yapiyor hic biride cikip adaletli yazmiyor
hani nerde hakemi elestirenler bu seferde elestirsinler
ama nerde o yürek onlarda bir haftadir esk. macinin hakemini elestiriyorlardi
simdi FB macindaki hatalari konusmuyorlar gündeme getirmiyorlar
islerine gelmiyor tabiki
söylenecek cok sey var ama iste sesimizi duyuramiyoruz
ilk dilegimiz hakemlerin adaletli olmalari sonrada medyanin
belki bir gün tertemiz bir lig görürüz
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...