Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
hakem hataları için çıt çıkarmamasını eleştiriyorsunuz da sayın Abdullah Yiğit aynı hatalar zaman zaman lehimize de olmaktadır...bari bir spor yazarı olarak siz bunu yapmayın da şu kritik günlerde takımı ateşleyecek onlara sahip çıkacak yazılar yazın...
ayrıca Bülent hoca gereken cevapları gayet zamanında ve doğru bir üslupla vermektedir...siz başka şekilde bakıyorsunuzki olaylara demekki göremiyorsunuz...
|